لاغری

قرص گلکسی فت تقلبی

طریقه مصرف پودر چاقی گلکسی فت

قرص گلکسی فت تقلبی

درود به چینج ایت خوش آمدید!ما در فروشگاه چینج ایت از اصالت کالاهایمان اطمینان داریم و می‌توانیم به شما تضمین کنیم که جنس اصلی را دریافت خواهید کرد. اگر در هر صورتی نارضایتی داشتید، ما آماده هستیم هزینه را به شما بازگردانی کنیم. با توجه به وجود تعداد زیادی جنس تقلبی در بازار با قیمت‌های متفاوت، ما به شما توصیه می‌کنیم که هیچ قیمت ارزانی بدون دلیل وجود ندارد. به عبارت دیگر، گاهی اوقات جنس تقلبی با قیمت بسیار پایین عرضه می‌شود.

مشخصات اصل بودن قرص گلکسی فت:

1- قرص چاقی این جنس به صورت جامد است.
2- رنگ قرص چاقی گلکسی فت روشن و کرمی است.
3- این قرص چاقی دارای زمان ماندگاری دائمی و بدون بازگشت است.
4- این محصول برای افراد بالای 15 سال و زیر 55 سال مناسب است.
5- وزن خالص قرص‌ها 300 گرم است و با بسته‌بندی وزن کلی آنها 350 گرم است.

برای خرید محصول قرص چاقی گلکسی فت کلیک کنید.

قرص گلکسی فت تقلبی

قرص گلکسی فت تقلبی

بررسی اصل یا تقلبی بودن گلکسی فت:

بررسی اصل یا تقلبی بودن گلکسی فت:

با مشورت و همکاری با مشتریان قدیمی، تصمیم گرفتیم تا محصولی با کیفیت و عملکرد بهتر را به شما معرفی کنیم. با بیش از چندین سال تجربه در این زمینه در فروشگاه جینج ایت، و با تماس و فروش به مشتریان، به این نتیجه رسیدیم که ما تمام انواع قرص گلکسی موجود در ایران و بازار را در اختیارتان قرار دهیم. براساس تجربه های مشتریان، که به ما اطلاع می دهند کدام محصول بهتر است، به سه دسته محصول تقسیم کرده ایم.

مطالب پیشنهاد شده برای شما  قرص بلک اسلیم

شاید شما هم فکر کنید که رنگ آبی اصل است یا رنگ بنفش اصل است. اما در واقع کدام یک اصل است؟ در ابتدا، ما این محصول را به عنوان اصلی معرفی می کردیم.

اما در طول چند سال، محصولات تغییراتی داشته اند و با تماس با مشتریان، متوجه شدیم که برای مشتریان برخی تغییرات در رنگ آبی اصل محصول تقلبی به نظر می رسد و از خرید آن خودداری می کردند.

پس از چند سال، بررسی کردیم که هر کسی که این محصولات را وارد می کند، اصلا به آنها تقلبی نمی گوید! همه می گویند که اصل است! (در واقع، هرگز فروشنده ای ترش را معرفی نمی کند!)

بنابراین، ما برای دو ماه محصولات را تست کردیم و حتی به صورت رایگان به مشتریان ارائه دادیم تا ببینیم کدام محصول تاثیرگذاری و کیفیت بهتری دارد.

افرادی که نیاز به افزایش وزن دازند می توانند از قرص گین اپ کل بدن استفاده کنید.

به نتیجه رسیدیم که محصولات را به سه دسته تقسیم کنیم تا همه مشتریانی که قصد خرید دارند، بدانند کدام دسته کیفیت بهتری دارد و همچنین کسانی که به دنبال رنگ آبی خاصی هستند، بدانند کدام دسته مطابق با خواسته هایشان است و آن را خریداری کنند.

درجه 1:

قرص گلکسی فت تقلبی

قرص گلکسی فت تقلبی

محصول درجه یک را با رنگ بنفش این بسته بندی، بالاترین کیفیت و عملکرد را داراست. همچنین، بسته بندی داخلی محصول، با رنگ زرد کم رنگ یا خردلی مانند است.

درجه 2:

قرص گلکسی فت تقلبی

قرص گلکسی فت تقلبی

محصول دارای بسته بندی با رنگ آبی و عکس میوه مانند است. همچنین، درون پک محصول، بسته بندی با رنگ نقره‌ای است.

مطالب پیشنهاد شده برای شما  نظرات مردم در مورد قرص بلک اسلیم

درجه 3:

در نهایت، محصول درجه ۳ را معرفی می‌کنیم که نسبت به دو کیفیت قبلی که توضیح داده شد، عملکرد و کیفیت کمتری دارد. رنگ این محصول نیز آبی است و بسته‌بندی داخلی آن رنگ مشکی دارد.

خاصیت قرص گلکسی فت:

قرص گلکسی فت جدید، یک مکمل طبیعی و بی ضرر برای افزایش وزن صورت، بدن و باسن است. این قرص حاوی انواع ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، کربوهیدرات‌ها و املاح مورد نیاز بدن می‌باشد. این مواد می‌توانند به صورت یکنواخت و یکدست وزن بدن و حجم عضلات را افزایش دهند.

قرص چاقی گلکسی فت جدید، یک مکمل طبیعی است که به سلامتی بدن کمک می‌کند و بهبودی فعالیت‌های بدن را تسهیل می‌کند. با افزایش اشتها و حجم عضلات، این قرص بدن را به صورت یکنواخت و یکدست تغذیه می‌کند و تاثیر ماندگاری دارد.

پودر چاقی گلکسی فت قرص چاقی گین اپ کل بدن

طبق دستور پزشک یا دستورالعمل موجود بر روی بسته‌بندی، این مکمل باید مصرف شود. استفاده از قرص چاقی گلکسی فت جدید برای خانم‌ها و آقایان مناسب است و به کنترل چاقی کمک می‌کند. داشتن تناسب اندام و وزنی ایده‌آل برای سلامتی و اعتماد به نفس بسیار مهم است و چاقی یا لاغری بیش از حد ممکن است به سلامتی آسیب برساند و به بروز بیماری‌های روحی منجر شود.

طریقه مصرف:

لطفا قرص چاقی گلکسی فت جدید را نیم ساعت قبل از صبحانه و ناهار با یک لیوان آب یا آبمیوه میل کنید. همچنین، نیم ساعت قبل از شام، یک قرص را با یک لیوان آب یا آبمیوه استفاده کنید. در طول روز، به شما توصیه می شود ۳ قرص را نیم ساعت قبل از صبحانه، ناهار و شام مصرف کنید. همچنین، در طول روز به مقدار ۸ تا ۹ لیوان آب بنوشید و میوه و سبزیجات را به مقدار زیاد مصرف کنید.

مطالب پیشنهاد شده برای شما  قرص گلکسی فت برای چیست

افرادی که نیاز دارند کودکشان افزایش وزن داشته باشند می توانند از پودر چاقی کودکان بیبی لاو استفاده کنند.

سخن آخر:

با توجه به مطالب بالا برای شما نوضیح دادیم که کدام از محصول قرص گلکسی فت اصل و تقلبی هستند و درجه کیفیت محصول را براتون توضیح دادیم شما می توانید محصول اصل را از سایت معتبر چینج ایت تهیه نمایید.

شما می توانید برای خرید این محصول با شماره زیر تماس بگیرید:

 

***09399451159***

09399451159

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09399451159📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09399451159

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *