چاقی

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

الفا اسلیم قرمز

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

درود به چینج ایت خوش آمدید! ما در این مقاله درباره آلفا اسلیم نارنجی صحبت می کنیم. استفاده از قرص لاغری الفا اسلیم با چربی سوزی و کاهش اشتها، به بدن شما کمک می کند تا چربی های خود را برای مصرف انرژی روزانه استفاده کند. اگر شما رژیم غذایی خود را به طور کامل رعایت کنید و همچنین به فعالیت ورزشی خود ادامه دهید، اما پس از تقریباً سه هفته متوجه شوید که وزن شما ثابت مانده است، ممکن است دچار استپ وزن شده باشید. در این صورت استفاده از قرص الفا به شما کمک می کند.با ما همراه باشید.

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

قرص آلفا اسلبم:

قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی (50عددی) (Alpha Slim) یکی از داروهای مورد استفاده برای کاهش وزن افرادی که با مشکل استپ وزنی روبه‌رو هستند است. برخی از مزایای قرص آلفا نارنجی شامل کاهش اشتها، سوزاندن چربی‌های اضافی بدن، افزایش انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن است. این قرص، به‌عنوان یک گزینه مناسب برای دستیابی به اندام دلخواه، به‌خصوص برای افرادی که با استپ وزنی و یا اضافه وزن مبارزه می‌کنند، ممکن است مناسب باشد.

برای خرید قرص آلفا اسلیم نارنجی کلیک کنید.

قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی (50عددی) (Alpha Slim) در آمریکا، ژاپن و کره جنوبی با نام گرانول هم شناخته می‌شود. این قرص یک مکمل قوی برای کاهش وزن است و تولید آن در آمریکا انجام می‌شود. علاوه بر اینکه یک مکمل قوی برای کاهش وزن می‌باشد، به نظر می‌رسد که قرص آلفا اسلیم نیز گزینه‌ای مناسب برای شکستن استپ وزنی است.

کپسول‌های Alpha Slim Fat Burner به صورت معجزه‌آسا باعث آب شدن چربی‌های شکم و دور کمر می‌شوند و برخلاف بسیاری از مکمل‌های کاهش وزن دیگر، لاغر کردن صورت را به همراه ندارند. به همین دلیل می‌توان گفت که آلفا اسلیم بهترین قرص لاغری است که می‌توانید انتخاب کنید.

قرص الفا اسلیم مانند پودر چاقی گلکسی فت به دلیل حاوی دو ویتامین C و E، این قرص به شادابی و شفافیت صورت شما کمک می‌کند و همچنین از افتادگی پوست پس از کاهش وزن جلوگیری می‌کند.

مطالب پیشنهاد شده برای شما  قیمت قرص الفا اسلیم قرمز

افرادی که نیاز به کاهش وزن دارند می توانند کنار ورزش خود از قرص لاغری جی سی طلایی استفاده کنید.

فواید:

1. کاهش چربی و کلسترول خون و افزایش سلامت قلب
2. کاهش اشتهای قوی
3. افزایش سطح انرژی
4. سوزاندن چربی بدن
5. افزایش سرعت سوزاندن کالری
6. کاهش قند خون و کنترل دیابت
7. جلوگیری از جذب چربی جدید
8. آب کردن شکم و پهلو
9. افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن
10. خواص آنتی اکسیدانی، ضد پیری و ضد سرطانی
11. مناسب برای استفاده توسط خانم‌ها و آقایان
12. دارای استاندارد کیفیت FDA (اداره غذا و داروی اتحادیه اروپا)
13. دارای گواهینامه Department of Health & Human Services.USA (وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا)

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

ترکیبات:

ترکیبات اصلی قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی (50 عددی) (Alpha Slim) عبارتند از:

– ویدانگا یا فلفل سیاه کاذب
– قهوه سبز
– تخم کتان
گلیسین
– کافئین
– گارسینیا
– عصاره برگ چای سبز
– تمشک
– عصاره برگ زیتون,برگ باکوپا,ریشه فورسکوهلی

نحوه مصرف قرص آلفا اسلیم نارنجی:

روش مصرف قرص آلفا نارنجی به این شکل است که اگر تاکنون از هیچ گونه قرص لاغری استفاده نکرده‌اید، یک قرص نیم ساعت پس از صبحانه کامل همراه با یک لیوان آب ولرم، مقداری عسل، خاکشیر، تخم شربتی و ابلیمو مصرف کنید. در صورت عدم تمایل، با یک لیوان آب خالی میل کنید.

اگر کاهش اشتها را تجربه نکردید، قرص را نیم ساعت قبل از صبحانه کامل مطابق توضیحات مصرف کنید. اگر بازهم اشتها داشتید، یک قرص صبح ناشتا مطابق دستور فوق و یک قرص هم ۳ تا ۴ ساعت بعد از قرص اول مصرف کنید.

هنگام ناهار و شام، رژیم غذایی خیلی کم مصرف کنید زیرا عدم مصرف غذا باعث توقف کاهش وزن می‌شود.

مطالب پیشنهاد شده برای شما  تقلبی قیمت قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی

در طول روز، هر نیم ساعت یک لیوان آب بنوشید، زیرا ادرار و تعرق باعث تخلیه چربی‌ها می‌شود. مصرف هر چه بیشتر آب، به نتیجه‌گیری بهتر کمک می‌کند.

در طول روز، ۳ تا ۵ دانه خرما و گردو یا پسته مصرف کنید. در صورتی که تبع بدنی گرم دارید، از این مورد صرف نظر کنید.

خوردن ۳ تا ۵ دانه زیتون در طول روز بسیار مفید است.

در صورتی که ضعف شدید پیدا کردید، می‌توانید از محلول شور و شیرین استفاده کنید. برای این کار، چند قاشق قند را با کمی نمک در آب حل کنید و بنوشید.

  توجه فرمایید که توصیه چینج ایت این است که در صورت عدم تمایل، یک لیوان آب خالی بنوشید.

اگر از قرص لاغری آلفا اسلیم برای شکستن استپ وزنی استفاده میکنید، صبحانه‌ی خود را همراه با یک قرص خورده و بعد از ناهار نیز یک قرص مصرف کنید.

عوارض مصرف قرص آلفا اسلیم:

توجه کنید که عوارض مصرف قرص لاغری آلفا اسلیم نارنجی (50عددی) (Alpha Slim) تنها در بعضی افراد و معمولاً در ۳ تا ۷ روز اول رخ می دهد و پس از این زمان و همچنین پس از پایان دوره مصرف قرص، هیچگونه عوارض پایداری و بلندمدتی وجود نخواهد داشت.

بی‌خوابی (به دلیل افزایش سطح انرژی و حاوی کافئین بودن محصول)

سرگیجه (باعث می شود جذب مواد غذایی کاهش یابد و ممکن است افت مواد معدنی بدن نیز به همراه داشته باشد)

افزایش ضربان قلب

کاهش فشار خون

تشنگی (موجب دفع چربی از طریق ادرار می شود)

خشکی دهان (ناشی از دفع چربی از طریق ادرار و عرق آید)

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

آلفا اسلیم نارنجی اصلی

بعد از اتمام دوره محصولات وزنمان به حالت سابق برنمیگردد؟

پس از پایان دوره مصرف محصولات وزنمان، وزن به حالت قبلی برنمی‌گردد. در طول دوره مصرف، به دلیل مصرف کمتر مواد غذایی، حجم معده کاهش می‌یابد و با رسیدن به وزن مطلوب، قطع محصول به طور ناگهانی بهترین روش نیست. زیرا متابولیسم بدن با مصرف محصولات تغییر می‌کند و قطع محصولات به طور غیرطبیعی تغییراتی در بدن ایجاد می‌کند.

مطالب پیشنهاد شده برای شما  طریقه مصرف قرص آلفا اسلیم قرمز

حتما به یاد داشته باشید که پس از اتمام دوره محصولات وزنمان، با مشاور خود برنامه‌ای برای حفظ وزن ایده‌آل خود تنظیم کنید و رژیم غذایی و فعالیت‌های جسمانی مورد نیاز را رعایت کنید. زیرا اگر تمامی روش‌های کاهش وزن را اجرا کنید و سپس رعایت نکنید، به شرایط قبلی برگشت خواهید کرد.

سخن پایانی:

قرص الفا اسلسم نارنجی، یک محصول اصل و بسیار موثر است که توسط ما عرضه می‌شود. این قرص از ترکیبات گیاهی برجسته استخراج می‌شود و برای کاهش وزن، کاهش سطح چربی، افزایش متابولیسم و کنترل اشتها بسیار مناسب است. قرص الفا اسلسم نارنجی به طور معمول برای تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود عملکرد کلی بدن استفاده می‌شود. این محصول با داشتن ترکیبات طبیعی و فاقد هرگونه عوارض جانبی مزاحم، ایمنی بالایی دارد. پس از استفاده مداوم از قرص الفا اسلسم نارنجی، شما بهبود قابل توجهی در وضعیت بدن خود را تجربه خواهید کرد. با سفارش این محصول اصلی از ما، امکان خرید آسان و مطمئن را خواهید داشت.

***09399451159***

09399451159

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09399451159📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09399451159

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *